neděle 6. března 2016

Lidé

Nemám odvahu Rů.
-Kampak se ale poděla?
Je zakletá.. ve strachu.
- Osvobod ji. Radostí, smíchem.
Dobře. Cožpak ,ale když se objeví a cítím ji. 
-Padáš do obav?
-asi ano..
-Odvaha je silná věc, je potřebná stejně jako naděje Rů.
.. ráda bych se ztratila v lučním kvítí, v mlze uprostřed divokých koní, chovala kozy, pozorovala západ slunce,poslouchala déšt..
- Ale člověk by neměl být sám ! 
Ano, pravda. Proto jsi možná slyšel mou prosbu.
-Tak ji napiš ,aby ji mohli přečíst ostatní a dali ti kus odvahy.
- A neublíži ti. To víš. Však sny se splní, nezapomen. 

 AT JE ČLÁNEK JAKKOLIV ZVLÁŠTNÍ PRO TEBE JE TO KUS ROZHOVORU KTERÉ ČASTO VEDU S JINÝMI BYTOSTMI

a myslím že je cítíš ty také, můžou to být víly,andělé,archandělé,láska, bůh,průvodce. 
Chrání nás, vedou nás a dělají nás štastnými.

A má prosba je tajemství, které si pečlivě chráním. Je načase jej alespon napsat. 
 Jsem dívka, která studuje SŠ ,která jí nevyhovuje a necítí se tam být uvolněná,jen plná strachu.
Chci přestoupit do Příbrami, na Waldorf. školu obor reprodukční grafik.

A je to. Často člověk přebírá informace druhých a myslí si že jsou jeho. Stává se mi to často a ještě častěji chci druhému vyhovět. Chci odletět. Doslovně, jinam, do jiného prostředí a jestli bude všechno ještě horší než tady, tak se omluvím všem lidem který si to myslí. Ale já si to nemyslím.
 Já mám tohle jako jedinou naději jak vyléčit některé bloky a naučit se víc životu naslouchat/spíše sobě .

Tím stále naznačuji at vás tlačí cokoliv/kdokoliv 
je to váš život.
Vaše duše ví kde najít řešení, stačí pouze naslouchat..
jako hudbě.

Děkuji








2 komentáře:

  1. Z Tvých článků na mě dýchá tolik emocí a pocitů, až mě to chytá za srdce, doslova. Máš dobré názory a píšeš o věcech, které jsou mi celkem blízké. Určitě dělej to, co tě baví. Hezký blog :)

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že se Ti přestup povede a školní situace se vylepší. Mívám podobné pocity, neboť studuji gympl a vím, že se i po něm na několik let vhodím do systémových vod s názvem vysoká škola, ale že se s tím zkrátka nějak poperu :)

    OdpovědětVymazat